Ваш будинок

Як шукати нових клієнтів менеджеру з продажу?

Як шукати нових клієнтів менеджеру з продажу?
хороший менеджер з продажу креативний, комунікабельний, заряджений мотивацією і завжди готовий вчитися новому

Поради новачкам

Якщо ви тільки починаєте будувати кар’єру в області продажів, приготуйтеся до того, що по початку буде складно . Навіть досвідчені менеджери час від часу зазнають труднощів з оновленням клієнтської бази. Звичайно, креативна людина знайде спосіб розширити коло замовників. Тому фахівцям, які тільки починають свій шлях по кар’єрних сходах, потрібно постійно працювати над самовдосконаленням і набиратися досвіду. Який він, початківець менеджер з продажу?

  • Витриманий, холоднокровний. Він знає, що успіх рано чи пізно прийде, головне — працювати в правильному напрямку, докладати максимум зусиль.
  • Готовий до труднощів. Грамотний фахівець розуміє, що не буває «легких» угод. Він завжди на чеку, тримає в голові всі можливі варіанти розвитку подій.
  • Вірить свої сили. Навіть після невдач не опускає руки, працює над помилками.
  • Займається самовдосконаленням. Чи не чекає, що керівник направить його на курси підвищення кваліфікації. Читає необхідну літературу, відвідує тренінги, бере участь в тематичних онлайн-семінарах. / Li

З чого почати роботу?

Підходити до пошуку клієнтів за принципом «з місця в кар’єр» досить важко. Уміння ефективно і вигідно продати свій товар, переконавши замовника, що він йому необхідний — ціла наука. З чого почати пошук нових клієнтів менеджеру з продажу? Ось кілька порад, і вони не включають «холодні» дзвінки по наявній базі телефонів, оскільки даний метод не дуже ефективний в перший час.

Вивчення товару

Добре вивчіть якісні характеристики продукції, яку просуваєте. Дізнайтеся про всі стадії виробництва. Доброю практикою може бути відвідування цехів. Ви повинні досконально знати процес, щоб бути готовим дати докладну відповідь замовнику. Навіть досвідченим фахівцям час від часу необхідно освіжати знання. Адже процес створення продукції змінюється, вдосконалюється. Потенційного клієнта можна зацікавити новими, нещодавно запровадженими технологіями. Дайте відповідь на питання: «Чому ваша продукція краще, ніж товар конкурентів»? Випишіть головні плюси продукту, який просуваєте. Завжди тримайте їх в голові.

Складання портрета потенційного клієнта

Хто ваш покупець? Відповідь на це питання дасть уявлення про те, кому ефективно можна запропонувати товар. Якщо продукт або послуга орієнтовані на підлітків, не варто в майбутньому витрачати час на «обробку» людей пенсійного віку. Намалюйте в голові портрет можливого замовника. Уявіть його розпорядок дня, стать, вік, сферу діяльності, особливості характеру. Робота буде неефективною, якщо пропонувати продукт категорії людей, не зацікавленої в його придбанні і використанні.

ХОРОШI НОВИНИ:

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:  У МОЗ припускають, що нових випадків зараження коронавірусом може не бути вже з 22 червня

Впорядкування бази

Як правило, керівник дає новачкові якийсь список з контактів потенційних замовників. Не варто починати обдзвонювати їх за алфавітом, потрібно розібратися, що за організації та люди включені в цей перелік. Відсортуйте його по містах, специфіці діяльності підприємств, іншими критеріями, які можна пов’язати з товаром, який ви пропонуєте. Лише після цього починайте працювати з базою.

Створення шаблону комерційної пропозиції

Щоб швидко реагувати за запити, складіть шаблон з відомостями про продукцію, яку пропонуєте. Впишіть туди свої контакти (всі телефони, пошту, адреса фірми). Обов’язково вкажіть, що з питань придбання товарів і послуг слід звертатися до вас. У сфері продажів важливо оперативно реагувати на запити потенційних покупців. Якщо ви будете витрачати час на те, щоб кожен раз описувати переваги продукту, вас випередить конкурент. Підготуйте документ у форматі pdf або doc. Завжди залишайте порожній рядок, щоб вписувати туди ім’я замовника або назва фірми. Це говорить про те, що ви з повагою ставитеся до клієнта і знаєте кожного «в обличчя».

Як шукати нових клієнтів менеджеру з продажу?
максимально докладне знання характеристик товару полегшує роботу менеджера і збільшує продажі

Процес пошуку нових клієнтів

Навіть в роботі професіоналів, а не тільки новачків, рано чи пізно виникає момент, коли необхідно розширити існуючу клієнтську базу. Насправді ж цим варто займатися в будь-яку вільну хвилину, оскільки специфіка діяльності менеджера в сфері продажів непостійна. Впливає сезонність, економічна ситуація в країні. Ось деякі практичні рекомендації.

Холодні дзвінки

Перевірений роками спосіб. Слід пам’ятати, що обдзвонювати потрібно лише тих потенційних клієнтів, які підходять під намальований вами портрет. Методика холодного обдзвону працює так:

  • знайдіть людину, яка приймає рішення щодо укладання угоди.
  • додзвонитися до нього.
  • увійдіть в, опишіть рід діяльності вашої фірми.
  • уточніть, чи є у людини час поспілкуватися з вами.
  • якщо відповідь на попереднє запитання позитивний, коротко, але цікаво розкажіть про пропонований товар.
  • уважно вислухайте побажання потенційного покупця.
  • виступите з пропозицією призначити особисту зустріч, якщо це необхідно, щоб продемонструвати пре мущества продукції.
  • підготуйте комерційне додаток відповідно до інформації, яку почерпнули зі спілкування.
  • ввічливо попрощайтеся, надішліть пропозицію на електронну пошту.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:  Найбільший приріст випадків зараження COVID-19 за добу зафіксовано в Києві та Чернівецькій області, в чотирьох областях нових випадків не зафіксовано

Пам’ятайте, що вам потрібно чітко уявляти мету подібного спілкування: зацікавити клієнта, призначити зустріч або домовитися про співпрацю за допомогою розмови по телефону або по електронній пошті.

ДОБРI НОВИНИ

Онлайн-форуми

Пошук замовників на тематичних інтернет-майданчиках ефективний, якщо ви маєте повне уявлення про про аваемом продукті і знаєте специфіку ринку, нюанси діяльності конкурентів. Ви можете:

  • розміщувати інформацію про реалізоване товар на вузькоспеціалізованих форумах.
  • ділитися своїм експертною думкою, відповідати на питання.
  • демонструвати знання в суміжних областях .
  • розміщувати рекламу своєї фірми.
  • вивчати ринок збуту шляхом спілкування, обговорення нагальних проблем.

Соцмережі

У століття інтернету і смартфонів пошук потенційних клієнтів через соціальні мережі — досить надійний спосіб встановити нові, міцні партнерські відносини. Залежно від специфіки реалізованого товару вибирається соціальна мережа. Старше покоління вважає за краще однокласники, молодь 13-20 років вконтакте, активні молоді люди 25-35 років Фейсбук і інстаграм. Шукайте контакти для бізнес-розвитку там, де «сидять» ваші можливі партнери та покупці.

Дошки оголошень

Рекламні інтернет-портали діляться на платні і безкоштовні. Вони розрізняються по галузевої спрямованості (загальні, вузькоспеціалізовані), охопленням аудиторії і території. Подавши туди оголошення, ви забезпечите пасивне просування свого товару. Вкажіть свої повні контактні дані (телефон, електронна пошта), ємну характеристику продукту, додайте якісні фото. Нехай публікація працює на вас. Невідомо, де «ефективніше» спрацює оголошення. Радимо розміщувати інформацію як за гроші, так і безкоштовно.

Тематичні заходи

Відвідування виставок, форумів, семінарів — важлива частина діяльності менеджера з продажу. Це клондайк нових клієнтів, особливо якщо ви комунікабельні, відкриті до спілкування. Там можна домогтися безлічі цілей:

  • познайомитися зі специфікою діяльності потенційних фірм-замовників.
  • домовитися про особисту зустріч з важливими вас людьми.
  • вигідно представити свій товар.
  • зав’язати корисні знайомства.
  • вивчити конкурентів.
  • роздати свої візитки.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:  У ЗСУ за минулу добу зареєстровано 9 нових випадків коронавірусу, 6 з яких - у Харківській області

Важливо, що після відвідування таких заходів з можливими партнерами потрібно зв’язуватися найближчим часом, поки враження про вас і ваш товар свіжі. На самому форумі можна бути нав’язливим, необхідно демонструвати зацікавленість в угоді, а й пам’ятати про власну гідність. Уміння правильно вибудувати спілкування — запорука встановлення успішного партнерства в майбутньому.

Рекомендації

Успішний і дієвий спосіб отримати контактні дані нових клієнтів — рекомендації справжніх партнерів. Ви можете написати своєму замовнику лист із проханням порекомендувати тих, кому може бути цікавий ваш товар. Адже в бізнесі прекрасно працює «сарафанне радіо». Або зав’язати розмову про це під час особистої зустрічі. Люди люблять відчувати себе потрібними, допомагати, давати цінні поради. Знайдіть правильний підхід до клієнта, тоді він охоче поділиться з вами контактами.

Знайомі

При реалізації товарів масового споживання «промацати» ґрунт можна серед друзів або родичів. У їхньому колі спілкування напевно виявляться люди, яким буде цікавий товар, який ви пропонуєте. Не варто покладатися на цей метод, але даний варіант цілком може виручити, коли ви цього не очікуєте. Головне при нагоді докладно розповісти близьким людям, чим ви займаєтеся, яких успіхів досягли.

Реклама

Рекламу своєї фірми потрібно не тільки розміщувати на всіляких порталах. Необхідно вивчати пропозиції в суміжних сферах, приділяти час читання буклетів, комерційних додатків, що надходять вам. Аналізуйте цей ринок, і, можливо, знайдете нові ніші для співпраці .

Менеджер з продажу — творча , креативна і відповідальна професія . Від особистісних і професійних якостей фахівця , його вміння знайти підхід до потенційного партнера , залежить прибутковість бізнесу . З нашої статті ви дізналися , де шукати нових клієнтів менеджеру з продажу . Обов’язково користуйтеся цими рекомендаціями і вдосконалюйте їх , так ви розширите базу замовників і , в підсумку , побудуєте успішну кар’єру .

Оцінити статтю
[Усього: Середній: ]

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

САМЫЕ ИНТЕРЕСНЫЕ НОВОСТИ ЗА СЕГОДНЯ!

Схожі статті

Як вибрати чавунну посуд? Огляд кращих виробників посуду з чавуну і правила догляду за нею?

Maria

Як позбутися від запаху у взутті: кращі народні та аптечні засоби від неприємного запаху

Scooby

Люстра для натяжної стелі — як вибрати за характеристиками і зовнішнім виглядом? ( Фото )

Marina

Фільтри для витяжки на кухню — як вибрати тип, встановити і чистити

Sasha

Як стати дизайнером одягу — з чого почати свій творчий шлях?

Megusta

Як відчувати себе щасливим кожен день?

Megusta

Як розповісти про себе на співбесіді — приклади питань і відповідей

Scooby

Правила утримання креветок в акваріумі

Andrey

Сорти кімнатних фіалок та організація догляду за ними

Serega

Залишити коментар