Ваш будинок

Як придумати назву і логотип для компанії, бренду, групи в соціальних мережах?

Як придумати назву і логотип для компанії, бренду, групи в соціальних мережах?
професійний брендинг багаторазово підвищує впізнаваність і авторитет компанії

Як вдало підібрати назву для компанії?

Далі ми розглянемо найбільш доступні способи придумати ім’я для компанії.

Використовуйте ім’я власника

Найбільш очевидний варіант — дати ім’я компанії відповідно до імені засновника. Це не кращий варіант — якщо споживачі з вами не знайомі, то буде незрозуміло, чим займається ваша фірма і які товари і послуги ви хочете запропонувати. Такий варіант підходить лише для тих, хто вже «зробив» собі репутацію.

Комбінуйте слова

Визначте, які слова відображають суть вашої компанії і спробуйте скласти з них оригінальне і зрозуміле ім’я. Якщо воно виходить складною або занадто дивним, відмовтеся від нього.

ХОРОШI НОВИНИ:

Використовуйте рими

Якщо вам вдасться придумати благозвучне назва, в якому повторюються або вдало поєднуються кілька слів, його точно запам’ятають споживачі.

Натякніть на загальновідомий факт

Можна трохи змінити ім’я всім знайомого історичного персонажа або події таким чином, щоб воно відображало те, чим займається ваша компанія. Таке ім’я буде складно не запам’ятати, у покупця завжди виникатимуть асоціації з чимось відомим.

Абревіатура

Якщо назва вийдуть хорошим, але занадто довгим, спробуйте скоротити його до перших букв або складів. Можливо, вийде щось вдале і благозвучне.

Прихований сенс

Можна спробувати перевести один з варіантів імені вашої фірми на іноземну мову. Зазвичай використовують англомовний аналог, в цій мові одне коротке слово може мати масу значень, які можуть вдало підкреслити характеристики випускається вами товару.

Використовуйте онлайн-генератори

Якщо з фантазією зовсім туго, або ви зайшли в глухий кут, можна вдатися до допомоги інтернет-ресурсів. Існують платні і безкоштовні платформи, які можуть згенерувати вдала назва для вашого бренду. Потрібно лише ввести в спеціальне поле ключові слова, які описують продукт або послугу, яку ви хочете вивести на ринок, і спеціальний алгоритм запропонує вам варіанти.

ДОБРI НОВИНИ

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:  Види акваріумних рибок - назва і сумісність

Як створити лого для торгової марки?

Логотип — це фірмовий товарний знак і найважливіша частина маркетингової компанії вашого бренду. Про те, чим займається ваша фірма, може розповісти не тільки її назва, а й вдалий впізнаваний логотип. Це зовсім невеликий графічний малюнок, але він повинен бути простим, унікальним і незабутнім. Так як же придумати такий товарний знак?

Найміть дизайнера

Кращий спосіб створити яскравий і запам’ятовується логотип для компанії — найняти професіонала або навіть агентство з розробки товарних знаків. В цьому випадку доведеться витратитися, але зате вам зможуть запропонувати кілька варіантів на вибір. Також професіонали гарантую т 100% унікальність роботи.

Скористайтеся безкоштовними сервісами

Як і в разі вибору назви бренду, спробуйте звернутися до онлайн-генератору. Вам не знадобиться ніяких спеціальних знань. У найпростіший редактор потрібно буде завантажити картинки, що відображають суть вашої фірми (або вибрати із запропонованих каталогу) і вписати назву. Через деякий час платформа намалює за вас витончене лого.

Пам’ятайте, що тут працює правило «чим простіше, тим краще». І ні в якому разі не копіюйте лого відомих брендів, за це на вас можуть подати в суд.

Як назвати спільноту в Вконтакте?

Неможливо приставити сучасний бізнес без просування в соціальних мережах . ВКонтакте — найбільш популярна російська інтернет-платформа, за допомогою якої можна практично безкоштовно розкрутити ваш бренд. Але щоб люди відвідували ваше співтовариство, необхідно придумати для нього оригінальне ім’я, яке буде викликати інтерес. Щоб аудиторії захотілося відвідати вашу сторінку, її назва повинна бути:

  • яскравим і помітним — конкуренція в соціальній мережі не залишає вам варіантів, доведеться застосувати фантазію. Постарайтеся придумати ємне і чіпляють ім’я.
  • коротким — 2-3 слів цілком достатньо, довші назви більшість людей не сприймає. Не варто додавати в нього опис групи, для залучення відвідувачів це не працює.
  • в найменуванні групи має бути відсутня ненормативна лексика, інакше її можуть заблокувати.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:  Самі злі породи собак - назва з фото

Люди повинні розуміти , яка інформація розміщена у вашій групі, визначати це за назвою. Так само вам необхідно мати чітке уявлення про вашу аудиторії. У назві групи повинно міститися ключове слово, за яким її можна буде знайти не лише в конкретній соціальній мережі, але і в інтернеті.

Оригінальна назва спільноти — ключ до успіху. У ньому може не бути ключового слова, але воно повинно повністю відображати суть групи. Наприклад, співтовариство про способи схуднення не повинна утримувати слово «дієта», а може називатися «90-60-90», але відразу буде зрозуміло, про що йде мова.

Ця стаття допомогла нам розібратися з основними правилами нейминга бренду і груп у соціальних мережах. Пам’ятайте, що найголовніше бути креативним і мати чітке уявлення про те, чим ви хочете привернути увагу споживачів.

Оцінити статтю
[Усього: Середній: ]

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Схожі статті

Варіанти роботи для жінок після 50 років — на що звернути увагу і як влаштуватися?

Coolio

Як доглядати за британською кішкою в домашніх умовах — утримання, годівля, стерилізація

Marina

Пуансетія — догляд в домашніх умовах і розмноження квітки

Maria

Що за тканина мікрофібра і якими властивостями вона володіє?

Serega

Тайська — опис породи, характер, догляд

Pasha

Які товари не підлягають поверненню та обміну згідно із законом?

Tanya

Балкон з панорамним склінням: дизайн і фото

Serega

Тибетський мастиф — характеристика породи, догляд та утримання

Dmitry

Як прибрати жуйку з одягу в домашніх умовах?

Pasha

Залишити коментар