Ваш будинок

Як залучити клієнтів в салон краси?

Як залучити клієнтів в салон краси?
щоб зібрати солідну клієнтську базу в салоні краси, необхідно привабливо облаштувати інтер’єр

Різновиди салонів краси

Існує кілька основних варіантів, за допомогою яких можете визначити, який же вид салону краси підходить саме вам в як бізнесу. До них відносяться:

  • типова перукарня, що має звичайний косметологічний кабінет вважається, що такий бізнес в будь-якому випадку залишиться на плаву, так як потреба в стрижці і догляді за волоссям завжди буде присутній у сучасних людей.
  • салон краси, який надає деякі ексклюзивні послуги, наприклад, нарощування волосся та інше.
  • елітний салон краси, в перелік його прайс-листа зазвичай входять практично всі косметологічні та перукарські послуги, але такий бізнес буде рентабельним лише в сл чаї, якщо вам вдасться привернути увагу заможних клієнтів або запросити до себе на роботу знаменитого стиліста або візажиста.

Правила напрацювання клієнтської бази

Основною методикою залучення клієнтів є якісно і правильно спланована піар-компанія, а також безліч інших факторів, що впливають на відвідуваність вашого закладу. Для створення реклами можна звернутися до грамотним агентам або ж зробити все самостійно. Поради, описані далі, допоможуть вам в цьому.

Облаштування інтер’єру

Запам’ятайте, що внутрішній інтер’єр вашого салону краси зможе багато чого сказати про якість, що надаються в ньому послуг. Тому, перед створенням рекламної компанії, необхідно виконати ремонтні роботи по облаштуванню приміщення. Ви розумієте, що обстановка і оздоблення закладу повинні повністю відповідати вашим майбутнім клієнтам, а також цінову політику. Оздоблення салону краси повинна «йти в ногу» з сучасними модними тенденціями ремонту і обстановки. Стиль можете вибрати самостійно, наприклад, дуже вишукано, витончено і дорого буде виглядати стиль прованс або модерн.

Підбір працівників

Також одним з найважливіших моментів є грамотний підбір майбутнього персоналу. Набирайте на роботу виключно професійних, досвідчених, приємних на зовнішність майстрів. Жодному клієнту не захочеться стригтися або робити манікюр у людини з брудним волоссям, неохайно одягненого і ще не вміє грамотно будувати власну мову. Для залучення нових клієнтів працівники вашого салону повинні посміхатися, бути ввічливими, пропонувати свою допомогу, але ні в якому разі не нав’язувати її.

ХОРОШI НОВИНИ:

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:  Як шукати нових клієнтів менеджеру з продажу?

Виготовлення абонементів

Більшість сучасних салонів краси перейшли на абонементну систему відвідування і користування їх послугами. Адже це не тільки зручно, але й гарантує вам, що клієнт обов’язково повернеться в ваш заклад, так як його абонемент ще не закінчився. Причому, ті, хто вже знайомий з роботами ваших майстрів і залишився ними задоволений, можливо передут в розряд постійних клієнтів.

Пошук компаньйонів

Можна спробувати знайти організації або фірми, які проявили б ініціативу до взаємовигідної співпраці. Наприклад, можна підійти до господаря кафе по сусідству з вашим салоном і домовитися з ним на роздачу ваших рекламок його клієнтам, а своїм відвідувачам ви будете рекомендувати його заклад, як найкраще. Ось такий спритний маркетинговий хід.

Роздача листівок

Найефективнішим і при цьому досить бюджетним вважається метод роздачі рекламних листівок перехожим в торгових центрах та інших громадських місцях. Для цього можна найняти спеціальну працівника, зазвичай вони трохи беруть за годину роботи. Не забудьте роздрукувати рекламки, чим більше, тим краще.

Оренда стенду

Якщо дозволяють фінансові кошти, то можна орендувати великий вуличний стенд, на який клеїться плакат з вашим рекламним оголошенням. Ясна річ, цей тип піар-компанії вважається не самим бюджетним в плані вартості, але зате дуже ефективним. Адже тільки уявіть скільки людей, що проходять повз цього білборда побачать відомості про вашому салоні краси. На цьому стенді повинна бути винесена наступна інформація про заклад:

  • назву салону.
  • адресні дані.
  • контактна інформація.
  • режим роботи.
  • список основних послуг, що надаються в салоні.

Піар-компанія в інтернеті

Реклама свого бізнесу через інтернет є одним з найдешевших і ефективних методів залучення клієнтів. Ваше оголошення не повинно містити нічого зайвого, наприклад, вірусної реклами. Оформлення зробіть в стилі мінімалізм, щоб потенційний клієнт звертав увагу виключно на рекламні дані, а не на красиві картинки. Якщо мова йде про повноцінний сайті, то важливо зробити акцентування саме на професіоналізмі ваших працівників. На сайт необхідно викласти фотографії ваших співробітників, їх робіт, а також вказати перелік послуг, які надає салон краси, прайс-лист та інше.

ДОБРI НОВИНИ

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:  План першого етапу ослаблення карантину в Києві передбачає роботу невеликих непродовольчих магазинів, салонів краси, відкриття парків групам не більше двох осіб - Кличко

Реклама в ЗМІ

Цей вид реклами не можна назвати бюджетним, але він ефективно і перевірено працює. Існує кілька основних видів даної піар-компанії:

  • відео-ролик по телевізійному каналу дає можливість охопити велику кількість цільової аудиторії, допомагає повністю описати послуги вашого салону наочно.
  • журнали, газети також ефективно працюють з метою залучення клієнтів, вважається більш дешевим аналогом реклами по телевізору.
  • радіо відмінно підійде для недавно відкрилися фірм, так як не вимагає серйозних вкладень.

сарафанне радіо

Для салонів краси, перукарень та інших компаній, які мають певну кількість клієнтів, відмінно працює в якості реклами так зване «сарафанне радіо». Це інформація, що йде від одного клієнта до іншого і так по ланцюжку. Вважається досить ефективним способом реклами бізнесу, а при цьому практично безкоштовним.

Як залучити клієнтів в салон краси?
щоб в салон приходило багато клієнтів, там повинні працювати кваліфіковані фахівці з багатим досвідом

Як зацікавити нових клієнтів?

Досвідчені бізнесмени застосовують 3 основні методи по залученню нових клієнтів в свою компанію. До них можна віднести:

  • роздача купонів на послуги.
  • проведення акцій.
  • семплинг.

Знижкові купони

Якщо ви запропонуєте новому клієнтові купон зі знижкою, наприклад, на стрижку, то найімовірніше він повернеться не раз в ваш салон і, можливо, стане постійним відвідувачем.

Проведення акцій

Абсолютно всі клієнти і покупці люблять економити, тому різні акції, що привертають увагу, є відмінним приводом до залучення нових клієнтів. Пустіть рекламу про це по телевізору, по радіо, а також іншими перерахованими вище способами. Наприклад, дуже популярна акція «приведи друга» і отримай знижку 30% на стрижку або манікюр.

Семплінг

семплінги називається роздача пробників косметичних засобів, які використовуються майстрами-перукарями під час роботи . Багато потенційних клієнтів бояться, що нові салони краси користуються дешевими та неякісними засобів, тому саме цей метод розвіє всі сумніви ваших відвідувачів.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:  Уходовая і декоративна косметика - користь і шкода для краси і здоров'я

Як утримати клієнтську базу?

Для того, щоб ваші клієнти завжди були зацікавлені у використанні послуг вашого салону краси, необхідно виконувати наступне:

  • ведіть клієнтську базу в комп’ютері, записуйте туди телефон, ПІБ та інші важливі дані про клієнта.
  • виробляєте смс-розсилки з інформацією про те, які акції і знижки будуть п роходіть в вашому салоні найближчим часом.
  • також можна відправляти рекламні повідомлення на електронну пошту клієнта.
  • відстежуйте за тим, якими саме процедурами користується той чи інший клієнт, щоб не нав’язувати йому зайвого .
  • завжди поздоровляйте своїх клієнтів з майбутніми святами по смс, телефону або електронною поштою.
  • в честь дня народження пропонуйте особисті знижки.

якщо ви вирішили відкрити свій власний салон краси, то не варто забувати про те, що будь-який бізнес вимагає грамотного підходу і недо я их фінансових вкладень. Спочатку правильно організуйте захід відкриття салону, розробіть план рекламної компанії, а після напрацювання певної клієнтської бази, намагайтеся радувати своїх клієнтів і залучати все більше нових.

Оцінити статтю
[Усього: Середній: ]

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

САМЫЕ ИНТЕРЕСНЫЕ НОВОСТИ ЗА СЕГОДНЯ!

Схожі статті

Яка роз’ємна форма краще для випічки?

Andrey

Чим замінити алкоголь ввечері або на святі?

Elena

Як відкрити інтернет — магазин одягу?

Elena

Кращі книги з психології і саморозвитку

Lamaxima

Дитячі шпалери — види, особливості дизайну, правила поклейки

Undershmidtther

Краща планування будинку — проекти для одноповерхових і багатоповерхових будівель

Elena

Варіанти роботи для жінок після 50 років — на що звернути увагу і як влаштуватися?

Coolio

Штори в спальню — сучасні ідеї та новинки з фото

Maxim

Дистанційна робота в інтернеті — як заробити гроші без вкладень?

Pasha

Залишити коментар