Медичні новини

Заступник глави МВС Геращенко: Міністр охорони здоров'я і головсанлікар мають взяти на себе відповідальність за запуск громадського транспорту

Заступник глави МВС Геращенко: Міністр охорони здоров'я і головсанлікар мають взяти на себе відповідальність за запуск громадського транспортуЗапуск громадського транспорту в Україні в рамках послаблення обмежувальних заходів із протидії поширенню коронавірусної хвороби COVID — 19 є відповідальністю міністра охорони здоров’я та головного санітарного лікаря, заявляє заступник міністра внутрішніх справ Антон Геращенко.

«Головнокомандувачем» у питаннях боротьби з епідемією є не МВС, а МОЗ. Саме міністр охорони здоров’я і головний санлікар несуть відповідальність перед народом України за правильні управлінські рішення у справі боротьби з епідемією. Тому вони мають узяти на себе відповідальність і сказати, чи можна запустити громадський транспорт, в якому обсязі», — сказав Геращенко в інтерв’ю виданню «Сьогодні», оприлюдненому в п’ятницю.

«Приміром, можна запускати його (громадський транспорт — ІФ) не в повному обсязі, а говорити про те, щоб він ходив частіше, але пасажири мають бути лише в масках і лише на сидячих місцях. Адже у нас громадський транспорт ходив, але з певними обмеженнями, за перепустками для працівників критичної інфраструктури тощо. Тобто можна це робити поступово», — додав заступник міністра.

Він зазначив, що якби в Україні не було припинено роботу метрополітену, кількість загиблих могла б бути на порядок більшою. «Якби ми не закрили метро, то, боюся, кількість загиблих вимірювалася б не сотнями, а тисячами. Тому що громадський транспорт, ресторани, бари і кафе — це ті місця, де люди дуже часто контактують між собою», — зазначив Геращенко.

Заступник міністра підтвердив, що показники захворюваності та смертності від COVID — 19 в Україні нижчі, зокрема, завдяки закриттю громадського транспорту. «Безумовно. Це пряма залежність. Насправді, що таке боротьба з епідемією методом карантину? Це обмеження кількісного контакту громадян між собою. Тобто якщо за день у Києві контактували між собою 3 млн людей 5 млн разів, то після закриття громадського транспорту і кафе кількість контактів скоротилася вдесятеро. Відповідно, можливість вірусу передатися повітряно-краплинним шляхом зійшла нанівець», — сказав він.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:  Що взяти з собою у відрядження?

Коментуючи той факт, що в Києві багато людей їздять у тролейбусах і автобусах без спецперепусток, Геращенко розповів, що загалом складено понад 10 тис. адміністративних протоколів щодо порушення карантинних заходів, зазначивши, що в Іспанії та Франції «кількість правопорушень вимірювалася сотнями тисяч». «І якщо порівняти, знову-таки, результати боротьби з епідемією там і тут за кількістю жертв і хворих, то Україна вийшла з хорошими показниками. Більшість підприємців і громадян в Україні дотримувалися карантину. Абсолютна більшість», — сказав заступник міністра.

Водночас він наголосив, що «загроза вірусу нікуди не поділася», але «ми, очевидно, не можемо далі закривати економіку». «Буде і друга, і третя хвиля вірусу. Просто з часом людство обов’язково винайде вакцину і ліки, які дадуть змогу легше переносити цю інфекцію», — резюмував Геращенко.

Оцінити статтю
[Усього: Середній: ]

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Схожі статті

Кількість жертв коронавірусу у світі перевищила 380 тис. осіб, кількість інфікованих — 6,38 млн

Tanya

За добу в материковому Китаї виявлено один новий випадок активного зараження коронавірусом, 28 безсимптомних

Axel

Уряд України дозволив пересування громадян групами до восьми осіб

Marina

В Офісі президента обговорили необхідність продовження дії законів, спрямованих на боротьбу з коронавірусом

Tanya

Прем'єр Вірменії заразився коронавірусом

Alex

Друга хвиля COVID — 19 і відсутність імунітету — основні проблеми, на думку експертів

Maxim

У Херсонській області за добу не зафіксовано нових випадків захворювання коронавірусом

Undershmidtther

Засіб на базі Віагри змінить стан ракових хворих

Megusta

» Розумна рукавичка » поверне силу хвата жертвам травм і інсультів

Marina

Залишити коментар