Різне

Як розкрутити групу вконтакте

Як розкрутити групу в ВК здесь — популярний запит Рунета протягом декількох років. Вконтакте найбільш відвідуваний сайт на російських просторах інтернету. Однокласники, Фейсбук і навіть Інстаграм не зрівняються за обсягами відвідувачів з ВК.

Кому підійде розкрутка у Вконтакте?

Як розкрутити групу вконтакте

Якщо 5-7 років тому цю соцмережу відвідували в основному школярі і студенти, тобто аудиторія з низьким рівнем платоспроможності, то зараз — це користувачі 30-35 років. Багато з них активно ведуть себе в мережі, готові купувати онлайн, просувати свої проекти за допомогою СММ.

ХОРОШI НОВИНИ:

Вконтакте підходить для малого і мікробізнесу, а також як один з каналів генерації клієнтів у великих компаніях. Наприклад, IP і самозайняті отримують близько 80-90% замовлень з ВК, за умови розвиненої групи або спільноти, аккаунта. Реклама кафетеріїв, ресторанів, фітнес-залів, салонів краси та інших сфер малого бізнесу дає більший ефект, ніж контекстні оголошення. У ВК дешевше просуватися в порівнянні з SEO.

Для великого бізнесу Вконтакте — це майданчик комунікацій з цільовою аудиторією. При грамотному контент плані можна генерувати 20-40% трафіку на сайт тільки за допомогою СММ.

Ця соціальна мережа — відмінна майданчик для особистого піару, розкрутки творчого колективу, музичного гурту.

З чого почати?

Перед будь-яким проектом необхідно визначити цілі, завдання розвитку група або спільноти — тобто зайнятися плануванням. Мета — це результат, до якого необхідно прийти. Завдання — кроки досягнення запланованого.

ДОБРI НОВИНИ

Якими можуть бути цілі групи / спільноти в ВК:
Продаж послуг, товарів;
Проведення заходів;
Освітній проект;
Формування спільноти за інтересами;
Соц-діяльність;
Хобі, просування творчості;
Тематичний контент і інше.

Виходячи з цього, необхідно продумати концепцію, позиціонування групи, визначити тип спільноти, придумати такого назва, виконати оформлення і налаштувати стиль подачі контенту.

Визначаємо тип спільноти і сторінки. Вконтакте дає можливість створити 3 види сторінки, крім аккаунта:

Група — це не публічна сторінка, вона підходить для об’єднання людей по конкретним інтересам. Головна перевага в запрошенні передплатників прямим зверненням в профіль. Ліміт — до 40 запрошень на добу з одного аккаунта. Стіну в групі можна зробити відкритою або закритою. У першому випадку користувачі зможуть розміщувати контент самі, у другому — немає.

Публічна сторінка (паблік) — підходить для масової розкрутки проекту, дозволяє залучати до створення контенту користувачів через опцію «запропонувати новина». Немає функції запрошення друзів. Паблік добре ранжуються ПС за ключовими фразами. Також вони показуються в «цікаві сторінки» на акаунтах передплатників.

Захід — це подієва сторінка, мета якої залучити передплатників до якого-небудь івенту, семінару. Інвайт можна необмежену кількість людей. Зазвичай вона створюється за кілька днів-тижнів до старту події, а після видаляється.

Оцінити статтю
[Усього: 0 Середній: 0]

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

САМЫЕ ИНТЕРЕСНЫЕ НОВОСТИ ЗА СЕГОДНЯ!

Схожі статті

Як вибрати приватний будинок престарілих

admin

Як правильно вибрати штори: 6 практичних рад, які варто запозичити

admin

Як вибрати дитячий квадроцикл

admin

Домашнє пивоваріння для початківців

admin

Як правильно вибрати туристичну палатку

admin

Які меблі вибрати, щоб потім не пошкодувати: фабричну або на замовлення?

admin

Як заправити картридж самому: Інструкція для всіх принтерів

admin

Ремонт лазерних МФУ: особливості

admin

Как правильно контролировать подачу жара для качественного курения кальяна

admin

Залишити коментар